söndag 4 oktober 2009

söndag!


hej bloggen!

väldigt ledsen för att jag inte bloggade igår, men jag orkade verkligen inte, vilket har sina själ, men iaf så bloggar jag ju nu. ikväll blir det att kolla på ensam mamma söker, lovelyyy! som vanligt. men altså ska jag berätta en sak? idag gick jag ut, helt jävla barfota i typ linne för jag skulle känna hur kallt det var, och jag höll på att frysa ihjäl? det var verkligen skit kul. höll nästan på att frysa fast i backen, nästan bara.. men iaf, så jag har tagit fram vintermössan, vilket var behövligt ellehur?
åååh burrr, ska ta fram alla mina vinterkläder. uuuush vad kallt, blir att gå till skolan på måndag med skoteroverål kandske? hmm, nej inte spec matcho haha, men skönt hade de vart ;) i den här kylan.
i fredags var jag iaf med sötaste tjejerna linnea elin och bellis, och sen åkte vi till johan, mkt trevligt. men nu har jag inte så mycket att skriva mer än att berätta för alla att dom ska tänka på en sak..
TA VARA PÅ KÄRLEKEN.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar