söndag 27 september 2009

blogg hej

hmm. jobbig dag, super jobbig har den varit om jag ska vara ärlig. ska jag beskriva, så har världen i min syn varit svartvit idag, som på gammal tv. trött, hängig och allmänt negativ.
var på marknad i morse, sen städade, jätte tråkigt , sen har jag inte hunnit med så mycket mer, men jag har fått en speciell sak idag...
20 års erfarenhet av kärlek på 3 minuter. du som läser det här och är tjej, det här inlägget är mest riktat till tjejer. om jag nu ska välja kille till er ska ni tänka på dessa nedanståeende saker.

1.välj inte en kille med muskler om han inte har hjärna, vad är det för mening, man ska ju ha en kille som bryr sig om en och inte bara står och spänner sig inför er. dessutom ska man inte ha en kille som är mer utseendefixerad än sig själv, då är han fööör feminin!

2. välj en kille du inte behöver vara morsa åt, utan som kan ta hand om dig istället och kan klara sig själv. det är killen som ska vara "man i huset" och ta hand om sin lilla bondmora, ellehur? han ska vara rädd om dig!

3. han ska verkligen visa att han tycker om dig, och bry sig, höra av sig varje dag och visa att han bryr sig om dig och tänker på dig. inför annat folk ska han våga visa att du är hans, att han är stålt över att han har dig. välj en kille med hjärna och hjärta, även om han kanske inte har det perfekta smilet och utstrålningen. skaffa den som är charmig!

hmm, mycket lärdom jag fick av tre minuter av två förnuftiga tanter? ellehur.. ja dom har ju varit med i några år så där har ni summeringen efter alla dessa år och råd dom gav mig, TACK LAYYDIIIES!

nu har jag en timme framför mig innan ensam mamma söker börjar, det ska bara bli sååå underbart, jag längtar. hmm lavendel tee till eller? !!!!!!!!!!
/ ciaoo belle ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar