lördag 26 september 2009

hej bloggen, idag är jag trött!


Sitter här vid datorn, bloggar.. lyssnar på dagens låt; jag ber en bön - ken. man blir ju tårögd, kan ju inte bli något annat.
idag har jag en liten speciell dag som jag har längtat efter. Ikväll ska jag ut och äta, sen ska jag och syster gå på "goodnight sweetheart" det ska bli spännande att se om den är bra, efter det ska jag hem till johan med massa folk och kolla på film, det blir nog en bra dag.
Jag sitter här och funderar på vad man kan hitta på imorgon, jag tror det blir att kanske träffa amanda om hon har tid, sen blir det ju självklart ensam mamma söker, ( jag älskar programet ). och på måndag ska det bli skönt att träna igen, drygt att ha varit lite halvt snurrig ett tag. och jag har verkligen kommit underfund med en sak, jag har vetat det länge men nu vet jag det extra mycket. eller, vad ska jag säga? ja det har jag. och jag ska skriva ett litet inlägg om det här nedan. btw, min mobil är sönder, och min lånetelefon också.. så nu har jag en as gammal så jag kan inte riktigt med den så om ni får ngt konstigt sms så vet nu vad det beror på!

åter till ämnet. det finns en sak som verkligen är konstig men väldigt sann, och jag ska bekänna den här på bloggen. skillnaden mellan kille och tjej är större än man tror, jag har verkligen upptäckt det nu. dom tänker så himla olika, men endå kan vissa förstå varandra? tjejer tänker mycket djupare än killar, och dom tänker inte på samma sätt. ibland borde man tänka på att man kan såra varandra utan att man ens vet om varandra, jag tror att man bara måste acceptera varandra och lära förstå varandra, hur man tänker..
man måste lära sig att känna vissa personer. men ibland förstår jag inte riktigt hur vissa tjejer tänker heller om jag ska vara helt ärlig, som också kan såra varandra så mycket utan att ens ha en aning om det. altså, hallå gänget, se varandra och förstå varandra.
a lot of love, till alla som känner som mitt inlägg.

jag är så svag, jag är så rädd i mitt lilla hörn

jag ser, jag hör
jag kan, jag vill
jag hoppas, jag tror
jag älskar, jag saknar
jag vet, så jag ber















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar