måndag 28 september 2009

hej bloggen! vilken dag det har vart idag, verkligen!
borjade idag kl nio, slutade halv elva, sjuuukt skön dag måste jag säga och den var väldigt passande för mig eftersom jag inte har sovit en blund i natt, det kallas sömnbrist!
idag blir det ett kort inlägg beroende på att idol väntar och att jag måste plugga till redovisningen imon som jag är väldigt nervös för. bara så att alla vet är jag ett stort fan till RAHIB JABER !! som jag tycker ska vinna idol utan tvekan. han är bäst!

idag var jag sjukt danssugen och just för att allt jävlas med mig idag blev dansen inställd, hmm. väldigt boooring så nu har jag dansabstinens menmen. dagens händelse gav mig en galen ide, som kommer bli hur bra som hällst. som jag faktiskt inte ska berätta om eftersom det är lite hemligt, men alla som följer bloggen får veta tids nog vad det är jag har på lut. och det är den bästa iden någonsin, och den är på god väg att bli genomförd.

igår köpte jag solotidningen och jag måste bara påpeka att halva tidningen handlade om sex, som ungefär allt annat. det stod bland annat om ; hur du trollbinder honom, sexfrågor, om sex och samlevnad, hur du gör honom bättre i sängen.
undra egentligen om allt negativt om sex kommer utifrån allt media skriver? den stora branchen som jag seriöst tycker ger fel signaler. fooolk i det här demokratiska landet ska få bilda sig en egen uppfattning och om jag ska vara ärligt tror jag att alla komplikationer som sker i detta sammhälle styrs mycket av det media kommer med, då tänker jag mest på det negativa sättet där man kanske får fantasier och sånt som man kanske inte borde få.. och då menar jag inte att allt media skriver om sex, samlevnad, (kärlek) är fel. det finns självklart bra saker med det också. men jag undra egentligen vad som styr det negativa om sex? alla kan ju inte tycka lika, så därför säger jag självklart MEDIA!
men köp solo tidningen och läs, kanske står det något intressant... det tror jag ...

/ciao bella, hejja rahib !!!! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar