tisdag 29 september 2009



hej bloggen!

nu sitter jag i skolan, datakunskapen slutade snart och seriöst så längtar jag bara till att få komma hem, sätta på min mjukisbyxorna och åka till elin. det är vekligen vad jag känner för just nu, men innan det så har jag såklart "kick off" på friskis, och redovisning. fettt drygt, men men sånt är livet.

Vaknade i morse med en bad feeling, vet inte varför om man kanske är känsligare på morgonen, eller kanske på kvällen som jag hade för mig?.. har iaf inte kunnat sova på hela natten, fattar inte varför och inget somnpiller hjälper heller, nehepp så vaken får man då vara fast man inte ska. dessutom vaknade jag mitt i natten när jag väääääl hade somnat i några få minuter av att fönsteret öppnades ? hmmm, jaha och hur kunde det komma sig?.. lite rädd blev jag men endå, så farligt var det ju inte..

på fredag blir det mysigt. elin,hulta,bella&beckkki kommer hem till mig. och sen på lördagen blir det party vilket jag ser fram emot stort! och jag hoppas verkligen att den här dåliga magkänslan av deppighet har gått bort då, för jag orkar inte ha den mer!
det är faktiskt väldigt konstigt, just att musik kan sätta spel på känslorna ? man kan känna sig så glad ena sekunden av en glad låt, direkt det kommer typ en dyster låt eller ngt så blir man av pepp. det är ju inte precis vad man behöver när man ska på kick off, och sen försöööka glädja sig själv. men alla som har lust att uppmuntra mig idag får gärna ta det till fånga för det skulle verkligen vara trevligt.

idag har jag en mycket rolig sak att skriva. vi ska nämligen diskutera om homosexuella här på bloggen, och jag hoppas ni kommenterar, i love diskussioner!
iaf, jag ser på homosexuella väldigt positivt, ungefär lika som jag ser på dom som skriver sex blogg. båda står för vad dom tycker, känner och vad dom gillar. jag är verkligen imponerad kan jag säga, vilka människor! som är " rent ut sagt " så jävla modiga.
synd nog är det så många som rackar ner på homosexuella, MEN VAFAN HALLÅ GÄNGET, vem tycker att man ska få göra det? det är ju bara dom själva som förmodligen är avendsjuka för att dom vågar visa det och vara sig själva. sen är det ju självklart inte så att alla som är bisexuella, lesbiska, bögar.. eller vad man nu är visar det, det är ju inte alla som vågar faktiskt. och jag tycker det är hemskt, man ska väll få vara precis som man vill? ingen annan än man själv ska ju styra hur man är. man måste ju få vara sig själv, det finns ju redan så många hetero.
jag har också en bra fråga. vem kom på ordet homofob? haha alvarligt talat, är det inte bara för dom som är rå hetero och inte tål homosexuella, att strunta i dom? istället för att trampa på dom. jag tycker det är så orättvist.

det finns så många frågor egentligen, och såå många åsikter. men ingen som kämpar för att få fram dom. det är väll så med allt, som jag sa till linnea här om dagen, man måste ju alltid kämpa för att gå i mål?.. jag hoppas verkligen att många som läser det här inlägget kanske ändrar beteende lite om man nu känner igen sig själv genom att trampa ner på dom starkaste människorna i vårt samhälle. är man modig och vågar va sig själv, mer naturligt och stark kan man väll inte vara, inte fejjk iallafall!alla homosexuella, stå på er.
/ ciaoo bella ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar