fredag 25 september 2009

ciaaaao bella!

nu sitter jag i skolan, jobbar på cirkulationsorganen och dess patologi samt CSN stroke, inte så lätt om jag får säga det själv. Igår var jag hemma med huvudverk hela dagen vilket inte var speciellt trevligt men jag mår brau nu och är back in buissnies.

Jag hittade ett så grymt gulligt citat igår som jag bara måste skriva in det löd;
" de höga klackarna uppfanns av den flicka som blev kysst på pannan" , jag vet inte men jag fastnade för det, jag tyckte det va häftigt.
Igår kollade jag även på att sååå sweet film, lost in Austen, världens mest somantiska film tror jag, precis i min sil. Iof har jag inte bara de filmvalet som favorit men det är en utav 1000 stilar jag gillar, mer en allätare, men den där definierade verkligen perfektion utan tvekan.


Jag har något jag måste ta upp på bloggen nu när jag sitter här och skriver. Alla som läser blogg vill ju läsa något intressant och alla har så svårt att komma på utgångstemat, men det dom flesta vill läsa om och tycker är intressant är ju sex, ellehur? men tänk vad många det är som har blogg som inte vågar skriva om det för att dom inte vågar, varav jag är en av dem. Men alvarligt talat gänget, utan sex skulle ju världen inte finnas , det menas inte att det är negativt och horigt att skriva om det. Jag beundrar verkligen dom som vågar stå för sina upplevelser och fantasier, och att dom vågar skriva om det, jag tycker det är stört häftigt.
Det jag tycker om dagens samhälle, det är en bra fråga man kan ställa. Jag tycker att det är på väg åt helvete. En sak jag bara måste ta upp det är orättvisan mellan kille och tjej. Om en tjej har legat med några killar så är hon helt plötsligt horig, och när en kille legat med några tjejer är det STATUS? hallå gänget, whats the deal? vem fan har kommit på dedär då, en väldigt ointelligent människa eftersom det är precis samma sak.
Och åter till sexbloggandet, är det ingen som håller med mig om att dom är modiga som vågar skriva om det utan att bry sig i vad andra säger, och liksom dom som tycker såhär typ; "vad fan skriver hon om då, sex , är hon desperat eller?" jag menar, COME OOOON, se inte så negativt på sex, som att det är slampigt.

det är inte något ofult, det är fint så raccka inte ner på det utan tänk istället att just säkert du gillar att läsa sexbloggar.

Samhället över huvudtaget är ju katastrof tycker jag, vad är det som har fått ungdomarna att sluta respektera varandra? nu är samhället mer ett drogliknande paradis med fylla och bråk. mmmmmh, trevligt. jag vill inte joina. jag tror jag ska starta upp en helt ny civilisation någonstans, på en öde ö där ingen kan störas av dessa tragiska fasoner, nu ska det bli på riktigt igen.

men nu ska jag förmodligen ta och gå, skriver kanske senare ikväll.
/ciao bella;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar