lördag 9 januari 2010

01.22

bjuder på en puss & godnatt bild nu när jag ska sova och är trött. synd bara att lovisa inte pussas på bilden. menmen, hon kan iaf ;)

klockan tickar iväg, redan lördagnatt och söndagen är snart här. känner på mig att jag ska göra den här söndagen till något bra, jag ska kolla på pretty woman och verkligen mysa, för jag vägrar att min sista helgdag ska bli lika hemsk som alla andra söndagar, dagen innan skolan.. så, måste göra det till något positivt.
ikvällen blev en bra kväll tillslut. Akke och jackie komm till mig och kollade på film och sällskapade mig lite denna kväll som inleddes så tråkigt med att jag var sjukt trött och mör. så det var tur att dom kom. vi kollade på "hip hip hora" hur old är inte den, men den är lite halvbra, måste även påpeka att kläderna i filmen är väldigt hmm.. vad ska man kalla det, reetard ? vi säger så. nu sitter jag framför datorn och har kollar på en urdålig film på sexan som jag inte alls bryr mig om egentligen. sitter och kikar lite tattueringsmotiv och har hittat två snygga nu som jag nästan är heeeelt säkra på. nu ska jag prata lite i tele och sen sova . puss och godnatt






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar