onsdag 20 januari 2010

18.44 KÄNDIS INSPERATION

hemma nu och jag har precis varit och bokat tid för manikyr, nu sitter jag här och har varit så nyttig och ätit LÄTT mat medans dom andra beställde pizza, bra gjort! - nu sitter jag och kliar mig i huvudet och gruvar mig för att ta tag i matten och bli helt nerslukad i det, vilket skulle vara bra eftersom det är prov imon och jag är inte helt med på noterna om jag säger nu.iallafall, jag har setat och kollat in lite söta bilder här på nätet på både det ena och det andra, så nu har jag fått lite kändis-insperation vilket behövs här i vintermörkret och depprisions tiderna som man har rätt att kalla det. jag lekte med tanken idag att jag hade hur mycket pengar som helst och fick handla vad jag ville i en hel vecka, vad jag ville . det hade inte skadat, låter som e shoppahollic ;) men det är jag inte, är inte beroende, definitivt inte! - men man blir lite glad av det! nu ska jag lägga ut bilderna på lite fräcka outfits, kanske lite vågade och lite egna, whatever?! SCHYSST MED DET! så jag tänkte att vi kan ju kolla in vad några söta kändisar hade för outfit på MTV VMA! - och vilken håller inte med om att lady gaga hade ett ganska konstigt och galet plagg på sig ...
Och så har vi självklart LADY SJÄLVASTE GAGA, what does she wear? det här är ju helt galat, är det någon som tycker det är snyggt? hmm..


alicia, sötnos, alltid lika söt och lika söt klänning!



Pink, inte så speciell klänning, och hon brukar ju oftast ha en väldigt egen stil men i år hade hon och shakira samma klänning på galan, whaat :S


Jennifer Lopez, snyggaste outfiten på hela galan, jag älskar klänningen!
Beyonce, rött är alltid lika snyggt och sexigt, och passar bra på henne! - säg vad hon inte passar bra i?


Taylor swift, är det nästan bal? ja, alla stilar har väll sitt..


Katy Perry, glammigt va? rätt snyggt men kanske inte va jag hade valt..

Keri Hilson, enkelt snyggt och flashigt, gillar hennes stil skarpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar