onsdag 13 januari 2010


dålig dag idag bloggen, dags att klaga !
nu har jag haft migrän i tre dagar, är det verkligen nödvändigt? man kan ju undra varför det ska va såhär ibland. men nu ska jag tänka positivt, det är en bra dag imorgon för då ska jag till frisören och klippa till det lite, och tyvärr ska jag vara så enformig och tråkigt och behålla mitt blonda hår. men ibland är jag så trött på det så jag bara skulle vilja färga det mörk brunt och klippa page, men feg är man tyvärr. men jag ska nog iallafall överraska lite. tyvärr kommer jag inte lägga ut e bild på det eftersom det känns väldigt töntigt och stå och ta kort på sitt hår, så några fotografier blir det inte. möjligen oplanerade foton i sådant fall.




jag har iallafall ett alternativ, dock ska jag somsagt vara blond, men jag gillar klippningen. så bilden som kommer här nedan är nog ett alternativ, eller?
jag måste även säga att jag har hittat en av dom finaste lägenheter jag någonsin sett på östermalm som jag bara måste flytta in i sen när jag ska flytta. jag bara ska ha en lägenhet där. ska leta på en bild och lägga in när jag har tid . nu blir det tv, och sen ska jag försöka bli pigg så jag ska till skolan imorgon. he-he







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar