torsdag 21 januari 2010

13.03 matteprov?

blogg och söta läsare, har ätit lunch med syster malin och josefin, det var jätte mysigt och direkt jag kom tillbaka så var det matteprov som gällde. så jag kom precis tillbaka från matteprovet nu, och nu ska jag sätta mig och göra en hemtenta om lagar så jag får den passerad. jag ska erkänna att jag fick ALLA rätt på provet, är så himla nöjd ska ni veta ( eftersom jag i vanliga fall inte är speciellt bra på matte om man säger så ). hon rättade direkt så jag kunde få känna lite lugn ;-) så nu är det avklarat, har även bestämmt mig för att börja plugga lite mer och inte vara så himla slö. dags att ta tag i saker och ting! men nu har jagj inte tid att blogga mer för jag ska börja "ta tag i saker" som sagt, hemtentan, here i come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar