fredag 22 januari 2010

22.32

jag sitter just nu i studion med freddy och repar inför söndag. då ska - solen skiner idag spelas på välgörenhetsshowen som min kära syster har anordnat tillsammans med en kompis. det kommer nog bli riktikt bra, dessutom ska mina danselever dansa där för att hjälpa barn i liberia, så kom gärna dit och skänk pengar och kolla på showen! - nu måste jag medge att jag är väldigt törstig så jag ska snart, efter detta inlägg gå och dricka vatten. när jag kommer hem har jag även tänkt att jag ska kolla på pretty woman, ( underbar film ) jag älskar den, kan kolla hur många gånger som helst. nu ska jag vara lite social och försöka väcka rapparen som just nu ligger och sover på soffan, haha.. ska nog kanske hoppa på han, då vaknar han nog :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar