lördag 23 januari 2010

lördag 12.56

bilden, i know, lite crazy, jag & lovan för kanske ... hmm... tre år sen :p

iallafall, jag klev upp i skaplig tid måste jag säga, med världens huvudvärk för jag har drömt världens mardröm inatt, då menar jag verkligen en HEMSK mardröm!
nu har jag precis ätit och bloggar lite innan vi ska åka och sundchecka och kolla så att allt är fine till imorgon. sen ska jag planera lite placeringa av mina små söta kidz som ska dansa, till " do it well, jennifer lopez" och "radar, britney spears" :-) det kommer bli as nais!
sen när vi är klara med det har jag big plans på att åka och shoppa lite, blandannat inför imorgon och sen ska jag köpa ett par nya klackskor som jag kan glädjas över. Och nu är det inte långt till thailand så jag har även big plans på att shoppa lite söta sommarklänningar tills vi ska dit, längtar ihjäl mig nu. men det är inte långt kvar och det ska bli så skönt att få komma iväg från piss tråkiga borlänge for a while. :-) nu ska jag åka, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar