måndag 18 januari 2010

måndag 10.53

å bloggen, jag tror det var lände sedan jag skrev ett blogginlägg såhär tidigt på morgonen, jag sitter i skolan och tiden är ung, hela 09.54 slog hon precis. jag är trött, det var väldigt jobbigt och frustrerande att kliva upp imorse, jag måste även tillägga att min alarmsignal inte är speciellt vänlig, det känns som ett slag mitt i fejset när det ringer! - man vill bara sova vidare och att det ska bli helg, och det är ännu bara måndag.. nu ska jag snart in på matte som börjar om fem minuter, känns lite halvjobbigt måste jag säga. men bit ihop, efter måndag är det tisdag och då är jag halvt ledig, plus att det är öppet hus på kvällen, hurra .. fram till torsdag ska jag dränka mig i läxor, har nämligen en hel del att göra. nu ska jag sluta klaga och plugga flitigt på mattelektionen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar