torsdag 21 januari 2010

20.49 bokmal

nu bloggen, nu har jag varit ute på en lång promenad för det blev ingen annan träning idag, mitt sällskap gav upp och hade inte tid för träning så vi tog oss ut på en promenad. Man kan ju nästan säga att det inte är hace frio längre utan lite mer hace sol i calor när det bara är -5 ute ;-) man är ju härdad nu efter den sibiriska kylan, så det är ju rena rama värmeböljan ute nu, näst intill iallafall. Så nu sitter jag här framför datorn och bloggar lite smått rosenröd om kinderna och ska snart lägga mig på soffan och läsa lite ur en jätte bra bok jag läser av johanna nilsson, en självbiografi tror jag till och med det var. " hon går genom tavlan, ut ur bilden " heter boken, så nu ska jag vara lite bokmal för en stund så får ni ta och läsa boken sen tycker jag. inte för att jag tror att det finns så många bokmalar på internet, mer facebooknördar och självlart ni som är och snokar på min blogg ;-) jag säger även ragt och sött, godnight sweetheart well itäs time to go!

ps. fredag imrgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar