söndag 17 januari 2010

söndag 19.48

sitter i simons lägenhet nu och väntar på att vi ska traska ner till metropol och kolla på snabba cash kl nio. perfekt dag, då slipper jag se vapenbröder igen som går på fyran ikväll kl nio och bli nyförälskad igen i martin wallström, hmm.. tänk vad hemskt de kan va. återigen, de man inte kan få de vill man ha. ;) . iallafall så tror jag att filmen kmr vara riktigt bra. imorgon blir det skola, slutar ganska tidigt. då ska jag och beställa glajjor tror jag sen fika med gammal lärare som ska hjälpa mig inför matteprovet på torsdag, snacka om tur jag har. ( fattar nämligen ingenting av det här kapitlet vi håller på med ).

snart är det thiland som gäller, längtar helt sjukt mycket nu. men sen blir det ju självklart sälen, och det kmr bli galet. nu är det bäst jag gör mig iordning, vi ska nämligen gå ända från östermalm ( nära bk ) till metropol, kommer både vara frusen och trött när jag kmr dit. utmärkt att få spana på joel kinnaman i nån timme på bioduken, ser fram emot !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar