tisdag 19 januari 2010

tisdag 17.57

klockan är 17.57 och jag sitter i skolan, FÖR DET ÄR ÖPPET HUS PÅ FALU FRI GYMNASIUM! :-) dock väldigt jobbigt att ha varit här sedan kl ett idag tills nu, och jag ska vara här till kl nio, känns inte jätte kul precis. men vad gör man inte för OP ? ;-) det enda vi har gjort är ätit , räknat ytters lite matematik och varit allmänt trötta, lätt hänt med föööör långa dagar. mitt huvud är tungt som bly känns det som och jag är inte riktigt på hugget, men nu är det bara att visa glada miner för nu ska jag guida en hel del gäster som ska få se vad OP står för ;-) förväntar och hoppas att något ytters roligt , äventyrligt, oväntat och förjävlakul kommer att inträffa så jag bryter dethär tråkighetsmönstret och att jag får uppleva ett magiskt as garv för första gången idag (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar