onsdag 20 januari 2010

onsdag 11.48


kl är 11.48 och jag är back from lugnet, har haft klädsimm och livräddning. - väldigt nöjd med min insats. kan ju bara meddela att jag faktiskt nästan höll på att drunka en gång, men prinsessan elina räddade mig, tur. (: nu sitter jag förväntansfullt och väntar på redovisning i vård och omsorg, sen ska jag vaccinera mig mot hepetit a, dom säger att den gör jätte ont, är det så? - någon som har tagit den och vet? är ganska nervös om jag ska vara ärlig, är inget fan av sprutor direkt. nu ska jag försöka bearbeta min rädsla men det är inte så lätt... så meddela mig om smärtan vid vaccinationen om ni vet! ;-) btw, bilden tog jag som ett litet internt skämt för skulle jag tagit en riktigt skulle jag förmodligen se ut som en riktig heroinmissbrukare eller något liknanade, så misstolka inte den här bilden ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar