lördag 9 januari 2010

new day

ny dag, eller rättare sagt nytt år? har ju typ inte bloggat sen förra. rätt dåligt av mig, men jag ska börja igen och försöka uppdatera mig varje dag. i allfall, idag.. sista roliga helgdagen innan skolan börjar igen, suck. men det känns inte så hemskt iaf, bara ngra veckor nu till sportlovet och direkt efter sportlovet åker jag till thailand i tre veckor, skönt! sen när jag kmr hem därifrån är det påsklov och sen apu i fem veckor, sen är det ju typ sommarlov? ja. nästan så.
idag hoppas jag dagen spenderas bra, för jag har verkligen ingen lust att slösa bort sista dagen på lovet på något tråkigt .. imorgon har jag bestämmt mig för att se pretty woman, så sjukt bra. sånt man bara måste göra emellanåt. nu ska jag försöka ta mig ur sängen och planera min dag. :) / j

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar