torsdag 21 januari 2010

09.56

Tidig morgon och jag är otroligt trött idag, kunde inte sova speciellt bra igår. nu sitter jag och försöker få undan lite arbete här ifrån bordet vilkat går lite halvbra. jag sitter även och väntar på att klockan ska bli 11, då ska jag luncha med syster och så kanske josefin följer med, mysigt. när man knappt träffar syrran nu för tiden, vad beror de på?
jag känner mig fortfarande lite halvsjuk
om jag får säga de, har ont i halsen men det är lite bättre nu, men det är jobbigt att jag inte är helt på hugget eftersom jag hade tänkt träna idag.. får se om jag är bättre till kvällen, då ska jag absolut försöka ta mig iväg och röra på mig lite. Ikväll har jag stora planera på att inte bry mig om några som helst läxor ( eftersom jag inte har några ) och det ska bli skönt, för jag har inget läshuvud idag över huvudtaget. nu ska jag ringa ett trevligt telefonsamtal innan jag sticker och äter med syster så vi hörs senare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar